Spar tid med O.M Facility Management

Med O.M Facility Management tar vi et helhetsgrep rundt de ulike kontortjenestene dine. Du går fra mange kontaktpersoner til en, ringer ett og samme telefonnummer uansett sak og får bedre oversikt med vår kundeportal. Kan du gjette hvor mye tid dette sparer deg?

Se filmen for å lære mer om FM-tilbudet vårt.

 

FM-løsningen vår

Digital kundeportal

Enkel kontaktvei

Bærekraftig levering

Hvorfor Facility Management?

Hvorfor Facility Management?

Rett og slett fordi tiden din er dyrebar. Med FM-tjenestene våre hjelper vi deg så du får tid til overs som du heller kan bruke på kjernevirksomheten din. Hvordan? FM, eller Facility Management, betyr at vi tar et helhetsgrep rundt de ulike kontortjenestene dine og gjør alt for at lokalene dine skal fungere effektivt. Vi tilbyr alle myke tjenester fra renhold og bemanning til leveranse av frukt og kaffe.

  • Kontrakts- og leverandørkontroll
  • Digital kundeportal
  • Enkel kontaktvei
  • Outsourcing av kontordriften
  • Bærekraftig levering
  • Miljøsortiment
  • Synergier med personalet på stedet
  • Effektivisering
  • Kontrakts- og leverandørkontroll
  • Digital kundeportal
  • Enkel kontaktvei
  • Outsourcing av kontordriften
  • Bærekraftig levering
  • Miljøsortiment
  • Synergier med personalet på stedet
  • Effektivisering

Digital kundeportal

Kundeportalen

Med vår digitale kundeportal får du et enkelt verktøy for effektiv styring av alle FM-tjenestene dine, med full kontroll over alle tjenester og produkter knyttet til kontoret og den fysiske arbeidsplassen.

  • Kalenderfunksjon
  • Direktesupport via chat
  • Saksbehandlingssystem
  • Retur og reklamasjon
  • Oversikt over tjenestene dine
  • Ekstra bestillinger
  • Nettbutikk
  • FAQ
  • O.M Branding
  • Kalenderfunksjon
  • Direktesupport via chat
  • Saksbehandlingssystem
  • Retur og reklamasjon
  • Oversikt over tjenestene dine
  • Ekstra bestillinger
  • Nettbutikk
  • FAQ
  • O.M Branding

Avtalekontroll

Samle kontrakter og fakturaer

Bytt ut alle leverandørene dine for kontorrekvisita, kaffe, frukt, rengjøring og profilprodukter med en – Office Management. Vi leverer alt til arbeidsplassen, noe som gir deg større kontroll takket være et redusert antall leverandører og avtaler. I tillegg får du samlet alle tjenestene på en månedlig faktura, noe som gir mindre administrativt bry og bedre oversikt.

  • Bruk mindre tid til leverandørmøter
  • 1 samlingsfaktura
  • Mindre administrativt arbeid
  • Færre kontrakter og avtaler
  • Bruk mindre tid til leverandørmøter
  • 1 samlingsfaktura
  • Mindre administrativt arbeid
  • Færre kontrakter og avtaler

Miljøarbeidet vårt

Redusert klimapåvirkning for en bedre fremtid

Miljøspørsmål er viktige for oss, og vi streber alltid etter å beskytte naturen og dens resurser. Derfor stiller vi høye miljøkrav til våre leverandører, som er en sentral del av kundeløsningene. Vårt mål er å velge leverandører som kan demonstrere langsiktig og målrettet bærekraftsarbeid.

Vi er miljøsertifiserte i henhold til ISO 14001 og tilbyr flere miljøvennlige tjenester, som vår miljømerkede kaffetjeneste. Vi jobber også aktivt for å redusere våre egne Co2-utslipp. Rett og slett fordi hver eneste innsats for miljøet bidrar til en bedre verden på sikt.

  • Miljøsortiment
  • Bærekraftig forsyningskjede
  • Bærekraftig levering
  • Aktivt miljøarbeid for reduserte CO2-utslipp
  • Miljøsortiment
  • Bærekraftig forsyningskjede
  • Bærekraftig levering
  • Aktivt miljøarbeid for reduserte CO2-utslipp

Effektivisering

Spare både tid og penger

Vi vil at du skal ha ryggen fri til å fokusere fullt ut på virksomheten din. Når du outsourcer kontordriften til oss, sørger vi for at alt på kontoret fungerer. Jo flere tjenester du velger fra oss, desto færre leverandører og fakturaer får du. Du får også synergier når våre ansatte kan utføre andre tjenester, som at renholderne fyller på kaffemaskinen.

I tillegg får du en enkel kontaktvei til oss, med rask hjelp via vår kundeportal, kontraktsleder eller support.

  • Outsoursing av kontordriften
  • Synergier med personalet på stedet
  • Enkel kontaktvei
  • Outsoursing av kontordriften
  • Synergier med personalet på stedet
  • Enkel kontaktvei

"Når jeg trenger en komplett løsning for kontoret med fantastisk støtte og rask tilbakemelding, kontakter jeg Office Management!"

Denise Myrsten
Office & Event Coordinator, Tefal – OBH Nordica Group AB

Flere fornøyde kunder

Få rådgivning av en FM-ekspert

Våre erfarne rådgivere beregner gjerne hvor mye du kan spare i tid og penger med en FM-løsning fra Office Management.

Chat med oss
Chatten er stengt