{{ctrl.viewMoreText}}

Utnytt ressursene dine til det fulle

Kanskje du akkurat har implementert O365 og oppdaget hvilket hav av muligheter som finnes i systemet. Det virker kanskje litt uoversiktlig og uvant? Prøv «Kom i gang»- og «Videre læring»-kursene våre og lær hvordan du kan dra best mulig nytte av de grunnleggende funksjonene.

Vår opplæringspakke

Kurs 1

Kom i gang med O365 som bruker

Lær om det grunnleggende i plattformen som gjør det enklere å kommunisere, dokumentere og samarbeide. Kurset gir deg en oversikt over de viktigste fordelene med O365, som du bør kunne for å dra nytte av plattformen.

Kurset passer for
Vanlige brukere som ønsker å få mer ut av applikasjonene i O365. Du lærer om hva som er viktigst å tenke på som bruker og å forstå forskjellen mellom den tradisjonelle Office-pakken og O365. Vi går også gjennom grunnleggende prinsipper for lagring og filhåndtering (OneDrive og OneNote), både offline og online, og du lærer om sikker håndtering og deling av dokumenter.

Kurs 2

Kom i gang med O365 som bedrift

Etter fullført kurs vet systemadministratoren eller superbrukeren av systemet hva som er beste praksis for å ta i bruk løsningen strategisk for virksomheten, samt hvordan systemet bør administreres med tanke på sikkerhet og i henhold til GDPR.

Kurset passer for
Systemadministratorer og superbrukere. Du lærer om hva som er viktigst å tenke på som administrator, virksomhetsomspennende sikkerhetsinnstillinger, å forstå forskjellen mellom den tradisjonelle Office-pakken og O365, samt grunnleggende prinsipper for sikker håndtering og deling av dokumenter, lagring og filhåndtering (OneDrive og OneNote), både offline og online.

Kurs 3

Videre læring

Du lærer om samarbeid, kommunikasjon og hvordan håndtere dokumenter mer effektivt i den nye plattformen. Vi tilbyr kontinuerlige kurs for opplæring og oppfriskning av kunnskaper rundt funksjonene i O365. Du lærer blant annet om hvordan du kan bruke applikasjonene Teams og Planner for å samarbeide og utføre profesjonelle prosjekter i sanntid. I tillegg lærer du hvordan felles filområder via OneDrive og OneNote forenkler administrasjonen, samt hvordan du kan jobbe med internkommunikasjon og intranett med SharePoint.

Kurset passer til
Brukere som jobber i grupper med prosjektbaserte oppgaver.

Utnytt potensialet til det fulle!

Med «Kom i gang»- og «Videre læring»-kursene våre hjelper vi deg med å få mest mulig ut av de grunnleggende funksjonene i O365, slik at du kan forbedre samarbeidet, kommunikasjonen og dokumentasjonen i virksomheten.