Vi er Office Management! 

Vi er overbevist om at et harmonisk selskap starter med harmoniske ansatte der møter mellom mennesker er avgjørende for en dynamisk arbeidsplass som fremmer ideer. Frihet og ansvar, personlig utvikling og muligheten til å påvirke, er også noe vi setter høyt. Hos Office Management får du alt og litt til. Nedenfor kan du lese hva noen av medarbeiderne våre sier.

Niklas Krogh,
Delivery Manager

«Jeg sørger for å levere alt fra de minste kontormaskinene til store IT-prosjekter, innenfor kundens tidsramme og uten å avvike fra O.M’s høye kvalitetsstandard. Så sømløst som mulig og på tvers av interne og eksterne ressurser. Med en kombinasjon av smarte, automatiserte løsninger og O.M’s unike kunnskap, kan vi ta kundene med oss inn til fremtidens arbeidsplass.»

Emilie Hind Skjæret,
Account Manager

«Når jeg skal levere en løsning for smart dokumenthåndtering, starter jeg alltid med å kartlegge kundens behov og forventninger. Nå som vi går mot digitale arbeidsprosesser, er sikre løsninger i skyen avgjørende for fremtidig eksistens. Dette er noe jeg i min rolle må ta hensyn til. Finne løsninger som gir balanse mellom jobb og privatliv i en digital verden hvor man alltid er online.»

Anne-Lise Gjerdingen,
Service og helpdesk

«Jeg er i kontakt med mange kunder hver dag. Felles for de fleste er at tid er en dyrebar valuta, og derfor vet jeg hva det betyr å få rask tilbakemelding. Løsningene våre handler om å spare tid for kundene, slik at de kan ha fullt fokus på sin egen arbeidsdag. Og det å kunne gi like god service uansett hvor man jobber fra, har blitt en avgjørende konkurransefordel.»

Kristine Sæter Korsnes,
Senior Area Manager

«Min rolle handler om å forenkle driften på en arbeidsplass. Den handler også om nyskaping, nytenking og utvikling av nye produkter og tjenester for å møte fremtidens behov av innovative og langsiktige løsninger. Når jeg tar over den daglige driften av kontoret, kan kundene fokusere på kjernevirksomheten sin, og dermed får de en mer effektiv arbeidsdag.»

Christian Borchgrevink, 
Sales Manager

«På fremtidens arbeidsplass er effektive arbeidsprosesser en selvfølge, og det spiller ingen rolle hvor du sitter og jobber. Jeg leverer smarte dokumentløsninger som bidrar til økt sikkerhet og bedre arbeidsflyt. Digital dokumenthåndtering sparer ikke bare papir og miljø, det resulterer dessuten i fleksible samarbeid, og bedrer dermed helse og velvære på arbeidsplassen.»

Rune Teigplassen Hansen,
Service Manager

«Vi på Office Managements serviceavdeling sørger for at kontormaskiner og løsninger får vedlikehold og gir den brukeropplevelsen som kundene våre forventer. Med våre nye skybaserte dokumentløsninger får kundene en fleksibel løsning integrert mot de fleste kjente plattformer, enten de er på kontoret eller hjemme. Vi er stolte av å være med på å bidra til fremtidens arbeidsplass.»

Kim Söderström,
Servicesjef Vending

«Alle drikker kaffe på sin egen måte. Office Managements kaffemaskiner er blant de høyest kvalitetssikrede på markedet, med kaffeoppskrifter skreddersydde for hver bønne. Vi kan også skreddersy sortimentet i en kaffemaskin for å passe alle i en bedrift. Vi kommer til arbeidsplassen din og viser hvordan maskinene kan og bør brukes best for å sikre kvaliteten på det vi leverer.»

Susanne Wahlström, CMO

«Vi ser i økende grad at arbeid er basert på spesialistkompetanse som møtes for spesifikke oppgaver. Noen ganger finnes kompetansen lokalt i organisasjonen, andre ganger eksternt. Det blir derfor veldig viktig å kunne koble seg opp og være tilgjengelig for samarbeid uavhengig av sted. Det fysiske møtet forsterker selvfølgelig effekten av det digitale møtet, men vi mener at denne fleksibiliteten er avgjørende for resultatet.»

Conny Vesterlund, Møteteknologi

«Det som gjør at vi skiller oss ut er at vi har mange ansatte som har vært med i lang tid. Dette betyr at vi, som en av få aktører, har erfaringen og kompetansen som skal til for å drive en global videotjeneste i egen regi. Våre kunder vil jobbe med leverandører som driver markedet fremover og skaper forretningsfordeler. Det er en av grunnene til at vi er markedsleder i vår bransje.»

Robin Sandgren, Customer Experience Manager

«Åpenhet og ærlighet er stikkordene vi jobber med. Vi ønsker å forstå kundene våre fullt ut, og vet hvor viktige de myke verdiene er. Vår visjon er å utvikle kundeopplevelsen og behandle alle kunder som like viktige, uavhengig av hvor små eller store de er.»

Joel Sund, Facility
Solution Manager

«Vårt utgangspunkt er å skape verdier for kundene ved å gi dem mulighet til å kunne endre innkjøpsrutinene for å bli mer effektive. Målet vårt er å alltid gi kundene kontraktkontroll, og ikke minst tid til å fokusere på kjernevirksomheten. Tidligere har kunder hatt forskjellige leverandører for forskjellige FM-tjenester. I dag er det motsatt, du vil ha flere løsninger fra en og samme FM-leverandør.»

Chat med oss
Chatten er stengt