Informasjon om køp

Her finner du all informasjon om våre komplette kjøpsbetingelser samt våre vilkår for retur, reklamasjon, og garanti.

Hvis du vil starte en retur-, reklamasjon- eller garantisak, klikk her.

Vanlige spørsmål

Nei, det trenger du ikke. Så snart varen er tilbake på lager, blir den sendt ut til deg.

Dette betyr at varen ikke lagres på vanlig lager. Varen sendes direkte fra produsenten.

Transportskader må rapporteres til transportøren på ankomstdagen for sendingen og til Office Managements Kundeservice, via retur og klage. Skjulte transportskader som ikke ble oppdaget eller burde vært oppdaget på leveringstidspunktet, skal reklameres så raskt som mulig.

Hvis du har mottatt en skadet eller mangelfull vare, kan du kontakte Office Managements Kundeservice via skjemaet for retur og klage. Du blir da kontaktet av Kundeservice som forteller hvordan vi enklest løser dette for deg.

Noen ganger blir det feil, og vi kan selvfølgelig hjelpe deg med en retur. Fyll ut skjemaet retur og klage, så kommer Kundeservice tilbake med fraktsedler og en beskrivelse av hvordan du gjør for å bestille henting. Ved retur skal varen være ubrukt og returneres i ubrutt emballasje, fri for merking og skade.

Det er ikke mulig å endre et eksisterende brukernavn, men kontakt oss, så hjelper vi deg gjerne med å sette opp ett nytt brukernavn.

Ja, vennligst kontakt oss, så hjelper vi deg med det.

Hvis bestillingen er satt på pause, betyr det at vi ikke har kontakt mellom nettbutikken og lageret vårt. Du trenger ikke å sende bestillingen din igjen, den blir behandlet så snart vi har kontakt mellom serverne igjen.

Dette betyr at ordren har kommet til oss og at den blir behandlet. Hvis du har noen varer som er restnotert, vil de bli sendt til deg separat.

Dette betyr at varen ikke lagres på vanlig lager. Varen sendes direkte fra produsenten.

Hvis du har mottatt en skadet eller mangelfull vare, kan du kontakte Office Managements Kundeservice via skjemaet for retur og klage. Du blir da kontaktet av Kundeservice som forteller hvordan vi enklest løser dette for deg.

Det er ikke mulig å endre et eksisterende brukernavn, men kontakt oss, så hjelper vi deg gjerne med å sette opp ett nytt brukernavn.

Hvis bestillingen er satt på pause, betyr det at vi ikke har kontakt mellom nettbutikken og lageret vårt. Du trenger ikke å sende bestillingen din igjen, den blir behandlet så snart vi har kontakt mellom serverne igjen.

Retur og gjenkjøp

Hvis du har bestilt feil, kan du returnere varene dine til oss. Vi aksepterer gjenkjøp av produkter fra det vanlige sortimentet i ti (10) dager etter at leveransen er mottatt. Produkter utenfor standardsortimentet, for eksempel bestillingsvarer, kan ikke returneres. 

Returnerte varer må returneres uskadde i uåpnet originalemballasje, godt pakket i godkjent ytteremballasje. Returseddel må ikke festes direkte på originalemballasjen. 

Ved godkjent retur returnerer vi 90 prosent av produktets verdi. Returfrakt legges til. Kreditt for godkjent retur utstedes når produktene mottas av vårt lager. 

Reklamasjon

Hvis du har mottatt en vare som er skadet ved levering eller som har sluttet å fungere, kan du kontakte oss via blanketten retur og klage. Vi kommer tilbake til deg så snart vi kan med informasjon om hvordan vi best løser problemet. Vær oppmerksom på at innhenting av instruksjoner for reklamasjoner ikke tilsvarer godkjent reklamasjon.

Garanti

Garantier på varer leveres i samsvar med produsentens garantiregler, som kan variere mellom forskjellige produsenter. Kontakt oss for å finne ut hva som gjelder ditt spesifikke produkt.

Chat med oss
Chatten er stengt