Malmø Lastebilcentral AB er et ledende logistikkselskap som eies i fellesskap av entreprenører som er vant til å yte det lille ekstra for kundene sine. De er en sambandssentral for opptil 300 lastebiler som opererer over hele landet. Sentralen i Malmö styrer det administrative, som å motta oppdrag og fordele dem til sjåførene. Ved anskaffelse av et nytt sentralbordsystem var høy pålitelighet, brukervennlighet og fremfor alt en kort vei til support viktige kriterier.

Telefoniløsningen
En telefoniplattform på kontoret i Malmö for 30 brukere. Plattformen og sentralbordets funksjoner kan nås via mobilen. Transportlederne er avhengige av telefonen, som er deres viktigste verktøy. Derfor stiller de høye krav til tilgjengelighet, pålitelighet og brukervennlige funksjoner. Løsningen inkluderer også tre virtuelle konferanserom, som dekker behovet for telefonkonferanser uten å benytte eksterne løsninger.

Kort vei til support
Det å ringe et selskaps kundesupport kan være noe mange drar seg for, da det ofte betyr lange telefonkøer med risiko for å bli koblet bort på veien. At Office Management skiller seg fra mengden og har kort vei til sin support, var avgjørende i valget av telefonleverandør.

Billigere og mer effektiv dokumenthåndtering
Da det var på tide å bytte ut selskapets multifunksjonsmaskiner, falt valget av ny leverandør på Office Management. Endringen medførte at sentralen fikk tre maskiner til samme pris som tidligere to. Men prisen var ikke avgjørende, ifølge Johan Strand, selskapets IT-sjef. Det viktigste var lett tilgjengelig support så vel som selgerens service og kunnskap. Byttet viste seg å være en smart investering, for ifølge Strand har maskinene vært helt bekymringsfrie.

Chat med oss
Chatten er stengt