Kjøkkenleverandøren HTH AS eier og driver ni HTH og uno form-butikker i Oslo, Viken, Rogaland og Trøndelag. I tillegg har de Håndverkstjenester og 9 egne B2B-avdelinger for bedriftsmarkedet. Med 160 ansatte omsetter de kjøkken-, bad- og garderobeinnredning for 700 millioner. De valgte å samle flere tjenester hos Office Management och opplever dermed en lang rekke fordeler.
Som en av Nord-Europas største kjøkkenprodusenter er det viktig at den daglige administrasjon går raskt og enkelt i hver virksomhet, slik at mest mulig tid kan brukes på kjernevirksomheten. Før Office Management kom inn i bildet, hadde de nesten en leverandør for hver tjeneste på hver lokasjon. Et hav av avtaler, personer og leverandører å forholde seg til rundt i Norge, og veldig ressurskrevende.
Da de fikk se alle tjenestene Office Management kunne tilby, sammen med personlig oppfølging, ble det lett å lande på Office Management som leverandør. Nå bruker de O.M til renhold, logo dørmatter, rekvisita, frukt, visittkort og printere. I tillegg benytter de O.M til flytting av lokaler og vask av butikkvinduer.
Det å samle sine tjenester hos Office Management har gitt en lang rekke fordeler:
– Det er viktig for oss å ha en tjenesteleverandør som er miljøfyrtårnsertifisert og alltid streber etter å yte best service og kostnader, men vinnerkortet får Office Management ved å ha en dedikert kontaktperson som vi har tillit til, som er fleksibel, positiv, tilgjengelig og alltid gjør det beste for å ha en fornøyd kunde, sier Lisa Bocchetti, HR- og administrasjonsleder, HTH AS.