Klesmerket Helly Hansen er et av Norges mest kjente varemerker, med utstyr for jobb og fritid som spesialitet. De ble grunnlagt i 1877 av kaptein Helly J Hansen, som ville beskytte sjømenn mot de harde værforholdene i Nordsjøen. Nå eksporterer de kvalitetsklær globalt. Hovedkontoret ligger i Oslo, der de også har sin Flagship Store.
Helly Hansen ønsket samme leverandør i butikken og på kontoret, men likevel ha ulike bestillingsportaler. Dette kunne Office Management tilby. Tidligere hadde de forskjellige leverandører for renhold, frukt, dørmatter og kontorrekvisita. Det ble mange avtaler, fakturaer og kontaktpersoner å holde styr på, og tok en god del tid å administrere.
Nå bestiller Helly Hansen kontorrekvisita, som penner, permer, toner, batterier, kopipapir og tape fra Office Management – både til hovedkontoret og butikken. De har dessuten avtale på renhold, fruktleveranser og dørmatteservice.
Ved å samle tjenestene har det vist seg at Helly Hansen både sparer tid og hodebry.
– Vi liker å ha en leverandør for det aller meste av vår kontorrekvisita. Det gjør hele prosessen enkel, sparer tid og gir oss en bedre oversikt, sier Gabriella Rosén, Office & Event Administrator, Helly Hansen.
– Vi er fornøyde med kvaliteten på varene og liker at produktene er miljømerket. I fremtiden ønsker vi flere økologiske, kortreiste og veganske valg. Det fungerer fint med egen innlogging og betaling med faktura, og i tillegg er vi fornøyde med rask levering.
– Det beste med samarbeidet vårt er at vi har en god kontaktperson som følger oss opp. Nettportalen har en kundechat, hvor vi raskt og enkelt får svar på produktspørsmål. Office Management er løsningsorientert, og vi blir som oftest enige om en god løsning hvis noe skulle oppstå, eller vi for eksempel vil endre noe i en avtale, avslutter Gabriella Rosén, Helly Hansen.