Epicenter er et digitalt innovasjonshus og en kreativ møtearena for raskt voksende, digitale selskaper som ønsker å samarbeide, utvikle og utvide sin digitale virksomhet. Totalt har de mer enn 6000 medlemmer fordelt i Oslo, Stockholm, Helsingfors og Amsterdam. Da de åpnet sin norske virksomhet, var Office Management med fra første stund. Nå leverer O.M blomsterdekorasjoner i hele huset, frukt, inngangsmatter, skrivere og kontorrekvisita.
I oppstartsfasen gjaldt det å få alt på plass så fort som mulig for å få i gang virksomheten. Mange tjenester skulle kjøpes inn, og med mange forskjellige leverandører mister man lett oversikten. Epicenter skal være et innovasjonshus for kreative og digitale samarbeid, så det var også viktig å skape en moderne og attraktiv atmosfære. De trengte derfor en leverandør som kunne levere alle tjenester i en, og skreddersy dem for Epicenters virksomhet.
– Vi så ikke bare på prisen, men lette etter en leverandør vi kunne stole på. En som satte vårt behov i fokus og garanterte raske og riktige leveranser, forteller My Elfstrand ved Epicenter.
Valget falt på Office Management, som ikke bare tilpasset en dokumenthåndteringsløsning, men også ble betrodd å ta et helhetsgrep rundt Facility Services.
– Når det gjelder planteservicen, satte vi pris på at den var gjennomtenkt og ble tilpasset akkurat til våre behov, og det føltes trygt å ha Office Management med helt fra starten. Med det store utvalget i Office Managements nettbutikk vet at vi som oftest finner det vi trenger der, uansett hva det måtte være. Er det noe som mangler, er O.M raske til å finne en løsning så vi får det vi er ute etter. En skreddersydd løsning fra start til mål, sier My.
Ved å samle flere tjenester hos samme leverandør blir det lettere å få tak i rett person når de har noe de trenger hjelp med. Istedenfor flere forskjellige kontaktpersoner, holder det å ringe ett nummer uansett hva det gjelder, noe som sparer både tid, penger og hodebry.
– Det å ha en og samme leverandør for forskjellige tjenester opplever vi som bare positivt. Spesielt blir det lettere å få oversikt over utgiftene våre når vi bare trenger å titte på én leverandør og ikke sammenstille flere. Samarbeidet fungerer veldig bra og vi vet at vi kan si ifra hvis det skulle være noe. O.M prioriterer alltid våre ønsker og sørger for å oppfylle dem i størst mulig grad. Vi har gått fra 0 til 600 medlemmer på et år, godt hjulpet av Office Management, så vi anbefaler gjerne deres tjenester til medlemmene våre, avslutter My.