På tide å se over de ansattes hjemmekontor?

Vondt i ryggen og irritasjon over svaiende wifi og dårlig lyd. Det å jobbe hjemmefra kan sette sitt preg når hjemmearbeidsplassen ikke er fullt tilpasset for en mer permanent tilværelse. Heltid eller deltid – det er viktig å sikre hjemmekontorets funksjon. Uansett om fjernarbeidet foregår på arbeidstakerens eller arbeidsgivers initiativ, er det arbeidsgiverens ansvar å sikre et godt arbeidsmiljø. Vi kan hjelpe deg med å hjelpe dine ansatte til et bedre hjemmearbeidsmiljø:

– med multifunksjonsskriver for å skanne til Office 365, se lenger ned.

– med skreddersydde komplette løsninger, se ferdige pakker nedenfor.

– med produkter som du kan bestille direkte i vår nettbutikk.

 

Forbedret ergonomi

Digital arbeidsplass

Skrivere og skanner

Savner du skriveren hjemme? Kunne skanne til Office 365?

Nå tilbyr vi en multiskriver i kompakt format til det lille kontoret. Med denne løsningen kan du skanne direkte til skyen og din egen Office 365.

Du kan også skrive ut når du føler for det. Digitale løsninger i all ære, men noen ganger er det faktiskt lettere å ha dokumentet i hånden.

Denne lille A4 LED multifunksjonsskriveren har stor kapasitet på liten plass. Den er arbeidsflytaktivert med fargefunksjon og et intuitivt smartpanel med berøringsskjerm. Den gir deg alt du trenger for smarte, digitale samarbeid og er helt perfekt når du vil spare plass.

Kontakt oss for et prisforslag.

 

Ergonomi

Digital arbeidsplass

Administrasjon

Komplett hjemmekontorpakke for deg som bestiller for dine ansatte

Våre spesialister innen interiørdesign, ergonomi, IT og dokumenthåndtering hjelper deg med å sette sammen pakker for dine ansatte i henhold til bedriftens unike behov. Litt lenger ned ser du tre eksempler på hva som kan inngå i de forskjellige pakkene. Kontakt oss, så får du tilbud.

Vil du ha en komplett hjemmekontorpakke for PC?

Da inngår: 1 eller 2 skjermer av typen HP Elite Display 24", dokkingstasjon med innebygd webkamera og høyttaler samt HP trådløs mus og tastatur. Kontakt oss, så får du et prisforslag på en pakke som passer deg.

 

Løsningen for deg som lar de ansatte velge produkter selv

De ansatte kan selv bestille både enkeltprodukter eller en komplett arbeidsplass for å skape et fungerende ergonomisk eller teknologisk arbeidsmiljø i hjemmet. Dette alternativet passer for deg som har ansatte som ønsker å forbedre det eksisterende hjemmekontoret og som selv kan sette opp sitt eget arbeidsmiljø når produktene leveres til døren.

Hvordan? Du som arbeidsgiver oppretter en bedriftskonto i vår nettbutikk og sørger for at de ansatte enten kan bestille seg selv eller gjennom en sentral ressurs hos deg. Etter at bestillingen er sertifisert, leveres den til hjemmeadressen.

 

Arbeidsmiljøloven gjelder – også på hjemmekontoret.

"Arbeidsgiver må sørge for at de ansatte har en ergonomisk best mulig arbeidsplass, med for eksempel regulerbar arbeidsstol, god belysning og stor nok dataskjerm."

Arbeidstilsynet

"Vår styrke ligger i at vi er mange teknikere med lang erfaring, og derfor kan vi raskt tilby våre kunder kvalitetsservice."

Christian Borchgrevink,
Sales Manager Document Solutions

 

Vil du bestille et hjemmekontor?

Chat med oss
Chatten er stengt