Support for Facility Management

Vårt oppdrag er å gi kundene våre muligheten til å ha fullt fokus på kundene sine, mens vi sørger for at alt fungerer i kulissene. Hos oss får du den støtten du trenger for å utvikle dine kundeforhold.

Vi er veldig stolte av vår Support, som er kjent i bransjen for sin høye kompetanse og lange erfaring innen Facility Management. Våre serviceteknikere løser problemene dine og tilbyr kun produkter og tjenester av høyeste kvalitet. Sammen strømlinjeformer vi kontordriften og får dine kunder og ansatte til å trives. Ingen saker er for store eller for små. Kontakt vår FM-Support, så hjelper vi deg.

Proaktiv støtte

Rask hjelp og problemløsing

Ett telefonnummer uavhengig av sak

Korte instillingstider

Noen ganger går det galt, og da er vi raskt på plass for å ordne opp slik at virksomheten din ikke lider. For oss er det viktig at utstyret ikke bare fungerer, men også oppfyller dine krav.

For meg er det viktig at alle kunder har høyeste kvalitet på alt som kommer fra utstyret vårt. Vi leter kontinuerlig etter nye produkter vi stolt kan vise kundene våre, og elsker å tilby nye smakopplevelser. Hvis du ønsker å utfordre oss og våre produkter, er du hjertelig velkommen til en prøvesmaking for å teste kvaliteten.”

Kim Söderström, Nordic Service Manager Vending

 

 

 

Ofte stilte spørsmål om Facility Management

Ikke noe problem. Følg denne lenken for å tilbakestille og velge et nytt passord:
Tilbakestill passordet mitt

Får du problemer kan du alltid kontakt oss på:
23 24 50 80 eller ordre@officemanagement.no

Kontakt oss på telefon 23 24 50 80 eller ordre@officemanagement.no så får du pålogging.

Du kan enkelt logge på kundeportalen og legge inn saken din der. Hvis du har problemer med å logge på eller har andre spørsmål, kan du ringe oss på
23 24 50 80 eller sende epost til ordre@officemanagement.no, så hjelper vi deg.

Til økonomiavdelingen på kundresk@officemanagement.se. Du kan også ringe oss på 23 24 50 80, så hjelper vi deg.

Det er lett! Det er bare å dra ut skuffen med kaffegruten og tømme den. Sørg for at all grut faller ut og resirkuler den hvis du kan. Deretter må du nullstille grutregneren:

1. Åpne "døren" til kaffemaskinen
2. Når NEI blinker på skjermen, trykk en gang på pil opp.
3. Når JA begynner p blinke, bekrefter du med E-knappen innen 3 sekunder.
4. Ferdig!

1. Hvis vannstopperen brytes, lukkes ventilen.
2. Start med å se etter vannlekkasje rundt maskinen.
3. Ved vannlekkasje – kontakt vår support!
4. Noen ganger kan sensoren bli fuktig. Tørk av rundt sensoren og tilbakestill vannstopperen. Forsikre deg om at sensoren ligger under maskinen.
5. Dra ut kontakten og sett den inn igjen.

1. Kontroller at vannet til maskinen ikke er slått av.
2. Sjekk om vannstopperen er utløst.
3. Dra ut kontakten og sett den inn igjen.

1. Kontroller at det finnes kullsyre (Co2) i røret.
2. Prøv å dra ut kontakten og sett den inn igjen.
3. Hvis det fremdeles ikke kommer kullsyreholdig vann, må du skifte ut Co2-røret.

1. Start med å slå av Co2-røret. Vri knappen på toppen av flasken med klokken.
2. Løsne Co2-klokkens tilkoblingsmutter. Løsne deretter manometerslangen som går til Co2-klokken. Bruk en skiftenøkkel eller tilhørende nøkkel for å løsne mutteren.
3. Forsikre deg om at pakningen mellom røret og mutteren følger med slangen og ikke blir værende på røret.
4. Koble til et nytt rør. Skru manometerslangen tilbake på det nye røret. Bruk en skiftenøkkel eller tilhørende nøkkel for å løsne mutteren.
5. Åpne knappen på røret helt ved å vri mot klokken. Viserne – selve trykket – begynner nå å stige på manometerene.

Få rådgivning av en FM-ekspert

Våre erfarne rådgivere beregner gjerne hvor mye du kan spare i tid og penger med en FM-løsning fra Office Management.

Chat med oss
Chatten er stengt