Vil du vite mer om fremtidens arbeidsplass?

Nedenfor kan du lese om kommende arrangementer og seminarer hos Office Management. Påmelding legges opp i god tid før hvert arrangement. Vil du vite mer om hvordan trendene påvirker din virksomhet allerede i dag? Kontakt oss, så gir vi deg en oversikt.

Webinar 27. august: Det nye kontoret – har dere fest eller?

Hva skjer når vi kommer tilbake til kontoret og oppdager at lokalene fremdeles er utformet etter våre gamle arbeidsmåter?

Mange har begynt å tenke på hvordan de skal oppdatere kontoret. Hvordan skal rommene brukes? Hvilke behov for ny møteteknologi har oppstått? Noen mener at kontoret nå må bli et stimulerende vannhull der du fyller energi. Du skal få en følelse av å gå glipp av festen hvis du ikke kommer dit. Andre mener at kontoret må fungere som før, men basert på de nye forholdene med vekslende fjernarbeid.

Her får du inspirasjon og konkrete tips om hva du bør tenke på for å utforme Fremtidens kontor etter Corona.

Webinar 20. mai: Bærekraft i Fremtidens arbeidsliv

Ulike perspektiver på tiltak som virkelig gjør en forskjell.

 

Å fokusere på bærekraft er en selvfølge for folk flest, men hvordan gjør du i praksis for at det virkelig gjør en forskjell? Bærekraftig virksomhet handler om alt fra å handle etisk og på en måte som gjør at både ansatte og kunder blir tiltrukket av det du kan tilby og føler stolthet. Men det handler også om selskapets evne til å håndtere nåværende og fremtidig risiko, noe som påvirker selskapets verdivurdering.

Og midt i veikrysset mellom det å ville gjøre oppriktig godt samtidig som du er konkurransedyktig og lønnsom, risikerer du å bli beskyldt for hykleri og «Green Washing».

I dette webinaret dekker vi alle disse aspektene av bærekraftig virksomhet og hvordan du kommer i gang med å skape forandring.

Webinar 25. mars 2021: Må vi tenke nytt rundt arbeidsmiljø nå som arbeidslivet blir mer digitalt?

Plutselig ble det digitale arbeidsmiljøet stadig mer sentralt, ettersom mer og mer av arbeidet må utføres eksternt på grunn av pandemien. Arbeidslivets bevegelse fra faste arbeidsplasser på kontor til digitale samarbeid fra kjøkkenbordet, påvirker arbeidsmiljøspørsmålet. 

Hvordan kan vi skape et arbeidsliv der teknologien er tilpasset oss som mennesker og ikke omvendt? Hvor begynner og slutter arbeidsgivers arbeidsmiljøansvar og hvordan få et fungerende digitalt arbeidsmiljø?

Dette vil bli belyst av foredragsholderne, og i en innledende debatt mellom arbeidsgiverne Salesforce og Mentimeter, som har tatt stilling til hvordan deres nye normale arbeidsliv vil se ut etter pandemien.

Foredragsholdere: Eli Kolaas og Jonas Söderström, samt representanter fra Salesforce og Mentimeter.

Chat med oss
Chatten er stengt