Vi vil at du som telefonikunde hos Office Management skal kunne fokusere på din virksomhet. Derfor tar vi oss av alt som gjelder din telefoniløsning og sørger for at den fungerer som den støtten en moderne telefoniløsning skal være. Det gjør det lettere for bedriften å kommunisere mer effektivt, og fremfor alt kan du gi kundene førsteklasses support.
Vi trives som best når du trives med oss. Derfor gir vi like mye råd som support, og vi løser eventuelle problemer før de oppstår. Sammen skal vi overgå kundenes forventninger.
Vi vil kunne skilte med en support i verdensklasse. Da kreves det blant annet at vi følger bransjens strengeste retningslinjer for hvordan ulike saker skal prioriteres. Det innebærer at vi ikke bare prioriterer saken din basert på din avtale, men også etter hvordan virksomheten påvirkes.
Vår streben etter stadig forbedring gjør at vi hele tiden utvikler den tekniske kompetansen. For å kunne gi kundene den beste servicen og finne utviklingsmuligheter pleier vi også å spille inn samtalene.
”For oss står kunden i fokus. Jeg arbeider hele tiden for at teamet skal utvikles personlig og alltid ha oversikt over utviklingen i markedet. Dessuten er det viktig at vi har det gøy på jobben – både i teamet, men fremfor alt i kundekontakten. Personlig service er grunnpilaren.”
Petter Jigrud, supportsjef telefoni
Kontakt våre rådgivere for veiledning og ekspertise om alt innen bedriftstelefoni.