Norges første klimapositive kontaktsenter – Puzzel

Puzzel Kontaktsenter er en markedsledende kundetjeneste- og kommunikasjonsplattform der all kommunikasjon samles på ett sted. På den måten effektiviseres arbeidet for organisasjonen, noe som resulterer i en skarpere kundehåndtering. Med O.M Connect og Puzzel får du en fremtidssikker og fleksibel flerkanalløsning som håndterer hele bedriftens innkommende og utgående kommunikasjon.

Nytt er at vi klimakompenserer for alle utslippene våre og litt til, og kan dermed tilby en klimapositiv løsning for deg som vil verne om miljøet.

Les mer om klimasatsingen vår!

Flerkanalløsning

Mer effektiv kommunikasjon

Fremtidssikker kundeservice

   

Engage

Populært valg

Delight

Inspire

Flerkanaldirigering Ja Ja Ja
Antall digitale kanaler 1 st 2 st Alle
Samtalefunksjoner Standard Avanserte Avanserte
360° utsikt over alle kundeinteraksjoner Ja Ja Ja
CRM-integration Ja Ja Ja
Call flow tool Read only Ja Ja
API-tilgang Ja Ja Ja
E-post- og SMS-kampanjer Ja Ja Ja
AI-drevet kunnskapsdatabase Nej Nej Ja
Advanced Agent Assist Nej Nej Ja
Mulige tilvalg
  • Puzzel WFM
  • Switchboard
  • Puzzel WFM
  • Switchboard
  • Dialler
  • Transkribering av samtaler
  • Salesforce-integrasjon
  • Microsoft Dynamic-integrasjon
  • Puzzel WFM
  • Switchboard
  • Dialler
  • Transkribering av samtaler
  • Salesforce-integrasjon
  • Microsoft Dynamic-integrasjon
  • Raw data
    Velg pakke Velg pakke Velg pakke

Flerkanaløsning for en konkurransedyktig kundeservice

Puzzel kan integreres med all moderne teknologi slik at du kan bygge et sikkert nav rundt din kundeserviceorganisasjon.

Kanaler som kan integreres i kontaktsenteret ditt:

  • E-post
  • SMS
  • Telefoni
  • Chat
  • Sosiale medier
  • Integrasjon mot CRM-systemer
  • Video
  • AI Bot

Email

Omdiriger og sett i kø

Med Puzzels tjeneste for e-post kan du omdirigere og sette e-postforespørsler i kø slik at riktig agent får saken. Siden e-post er et viktig kommunikasjonsmiddel, er det viktig å kunne håndtere e-posten i den samme løsningen som øvrige kanaler. Rask respons er alfa og omega for en god kundeservice. Puzzels tjeneste er skybasert og tilbyr en oversikt over alle interaksjonene dine. På den måten finnes muligheten for hele tiden å forbedre kundetjenesten.

SMS

Hold kontakten

SMS er en kanal som har høy svarfrekvens, og med Puzzel kan du på en enkel måte sende meldinger, påminnelser og varsler gjennom kontaktsenteret ditt. Akkurat som med alle andre funksjoner kan du selvsagt også håndtere SMS-saker på samme måte som om det var samtaler, e-post eller chat. Med et brukervennlig grensesnitt håndterer du enkelt alle interaksjoner og kan dermed gi agentene et enhetlig bilde av hvordan kundene interagerer.

Telefoni

Effektiv kundeservice

For å kunne tilby personlig kundeservice via telefon har Puzzel et sett med kraftige funksjoner som gjør det lettere for kundetjenestemedarbeidere. Tjenesten er stedsuavhengig og gir mulighet for tilgang til kontaktsenteret uansett hvor brukeren befinner seg. Blant funksjonene som inngår i tjenesten, finner vi Softphone, Dialer, IVR (Interactive Voice Response), Call Recording og Callback.

Chat

Chat med mange

Vil du kunne svare på flere chatforespørsler samtidig? Med Puzzels chatfunksjon settes spørsmålene i kø, og det er enkelt å styre dem over til den medarbeideren som har riktig kompetanse. Det finnes også mulighet for kundetjenestemedarbeiderne å chatte med hverandre via meldinger som er skjult for kunden. På den måten kan du tilby ekstra rask service for kundene. Avhengig av hvilke ansatte som er tilgjengelig kan chatten slås av og på automatisk.

Sosiale medier

Skape tillit

At mange kunder sender spørsmål via sosiale medier, hersker det ingen tvil om. Med Puzzels tjeneste for sosiale medier kan du svare på spørsmål på Facebook og Twitter, direkte i plattformen. Da kan du skape tillit for virksomheten gjennom å vise hvilken god service du yter til kundene. Med smarte funksjoner for køhåndtering og sakshåndtering blir det enkelt å aggregere saker i sosiale medier.

Vanlige spørsmål om kontaktsenter

Tjenesten er en helt ny kundeinteraksjonsplattform i skyen med unike integrasjonsmuligheter og betalingsløsninger. Den tilpasses for bruk fra én til flere tusen brukere, og kan samtidig integreres med mange forskjellige programmer, applikasjoner og tredjepartsprogrammer. Tjenesten er plattforms- og operatøruavhengig.

Puzzel er lett å installere, du kobler det helt enkelt direkte til CRM-brukergrensesnittet. Du trenger ikke noen CTI-adapter, API eller plugins – alt du trenger for installasjonen leveres via en sikker internettilkobling, og det er altså ikke noen behov for noen komplisert maskinvare eller programvare.

Gjennom å koble sammen kontaktsenteret med ditt CRM-system kan du oppnå viktige resultater:

  • Behandlingstiden forkortes
  • Flere spørsmål blir løst under den første samtalen
  • Kontaktsenteret blir mer effektivt
  • Det blir færre feil og redusert dobbeltarbeid
  • Kundeservicen blir bedre tilpasset til kunden

Uansett integrasjonsbehov kommer våre erfarne medarbeidere til å skape akkurat det kontaktsenteret du trenger. Her er bare noen av de applikasjonene fra tredjeparter som kan integreres, noe som gjør det mulig å bygge et komplett og funksjonsrikt skykontaktsenter i flere kanaler:

  • CRM-systemer
  • Taleapplikasjoner
  • Hybridmiljøer med telefoniutstyr fra forskjellige produsenter, inkludert mobilenheter utenfor virksomhetens infrastruktur
  • En rekke forskjellige integrasjonsløsninger for kontaktsentre som vil bruke informasjon fra virksomhetsinterne systemer.

I tillegg til å levere en komplett kontaktsenterløsning tilbyr vi ytterligere et antall moduler, alle utformet for å gjøre det mulig for deg å levere en optimal kundeopplevelse utformet etter dine behov.

Tilleggsmoduler:

  • Ticketing er en tilleggsmodul som gir kontaktsenteret en komplett verktøykasse for både avansert e-post- og sakshåndtering.
  • Løsning for bemanningsplanlegging med støtte for planlegging av ressurser for flere kanaler.
  • Speech Analytics er en samtaleanalyseløsning som gjør det mulig for organisasjoner å samle inn og analysere verdifull feedback fra flere tusen, eller til og med flere millioner, kundesamtaler.
  • Vi oppnår PCI DSS-standard for å kunne tilby økt sikkerhet og PCI-revisjoner.

Har du spørsmål om bedriftstelefoni?

Kontakt våre rådgivere for veiledning og ekspertise om alt innen bedriftstelefoni.

Chat med oss
Chatten er stengt