Puzzel Kontaktsenter er en markesledende plattform for kundeservice, der både inkommende og utgående kommunikasjon samles på ett sted. Dette resulterer i en bedre og mer effektiv kundehåndtering.
Engage |
Populært valg Delight |
Inspire |
|
Flerkanaldirigering | Ja | Ja | Ja |
Antall digitale kanaler | 1 st | 2 st | Alle |
Samtalefunksjoner | Standard | Avanserte | Avanserte |
360° utsikt over alle kundeinteraksjoner | Ja | Ja | Ja |
CRM-integration | Ja | Ja | Ja |
Call flow tool | Read only | Ja | Ja |
API-tilgang | Ja | Ja | Ja |
E-post- og SMS-kampanjer | Ja | Ja | Ja |
AI-drevet kunnskapsdatabase | Nej | Nej | Ja |
Advanced Agent Assist | Nej | Nej | Ja |
Mulige tilvalg |
|
|
|
Velg pakke | Velg pakke | Velg pakke |
Puzzel kan integreres med all moderne teknologi slik at du kan bygge et sikkert nav rundt din kundeserviceorganisasjon.
Kanaler som kan integreres i kontaktsenteret ditt:
Med Puzzels tjeneste for e-post kan du omdirigere og sette e-postforespørsler i kø slik at riktig agent får saken. Siden e-post er et viktig kommunikasjonsmiddel, er det viktig å kunne håndtere e-posten i den samme løsningen som øvrige kanaler. Rask respons er alfa og omega for en god kundeservice. Puzzels tjeneste er skybasert og tilbyr en oversikt over alle interaksjonene dine. På den måten finnes muligheten for hele tiden å forbedre kundetjenesten.
SMS
SMS er en kanal som har høy svarfrekvens, og med Puzzel kan du på en enkel måte sende meldinger, påminnelser og varsler gjennom kontaktsenteret ditt. Akkurat som med alle andre funksjoner kan du selvsagt også håndtere SMS-saker på samme måte som om det var samtaler, e-post eller chat. Med et brukervennlig grensesnitt håndterer du enkelt alle interaksjoner og kan dermed gi agentene et enhetlig bilde av hvordan kundene interagerer.
Telefoni
For å kunne tilby personlig kundeservice via telefon har Puzzel et sett med kraftige funksjoner som gjør det lettere for kundetjenestemedarbeidere. Tjenesten er stedsuavhengig og gir mulighet for tilgang til kontaktsenteret uansett hvor brukeren befinner seg. Blant funksjonene som inngår i tjenesten, finner vi Softphone, Dialer, IVR (Interactive Voice Response), Call Recording og Callback.
Chat
Vil du kunne svare på flere chatforespørsler samtidig? Med Puzzels chatfunksjon settes spørsmålene i kø, og det er enkelt å styre dem over til den medarbeideren som har riktig kompetanse. Det finnes også mulighet for kundetjenestemedarbeiderne å chatte med hverandre via meldinger som er skjult for kunden. På den måten kan du tilby ekstra rask service for kundene. Avhengig av hvilke ansatte som er tilgjengelig kan chatten slås av og på automatisk.
Sosiale medier
At mange kunder sender spørsmål via sosiale medier, hersker det ingen tvil om. Med Puzzels tjeneste for sosiale medier kan du svare på spørsmål på Facebook og Twitter, direkte i plattformen. Da kan du skape tillit for virksomheten gjennom å vise hvilken god service du yter til kundene. Med smarte funksjoner for køhåndtering og sakshåndtering blir det enkelt å aggregere saker i sosiale medier.
Kontakt våre rådgivere for veiledning og ekspertise om alt innen bedriftstelefoni.