Bedriftstelefoni

Klimapositiv og operatøruavhengig bedriftstelefoni

Hvorfor Office Management?

Vi er ikke en operatør, med hjelper deg med å legge forholdene best mulig til rette for din bedrifts behov. Med oss får du blant annet:

  • Klimapositiv bedriftstelefoni
  • Lang erfaring innen bransjen
  • Teknisk kompetent personale
  • Smarte tilleggstjenester
  • Microsoft Teams-kobling
  • Fantastisk support

Evaluer bedriftens telefoni

Evaluer din nåværende løsning ved å svare på noen få enkle spørsmål for å se hvor effektiv og bærekraftig den er.

Hvordan møter du kundene dine?

Det er enkelt for våre kunder å finne rett kontaktvei for hjelp hos oss.

  • Stemmer ikke i det hele tatt
  • Stemmer helt

Hvilke faktorer er viktigst for din bedrift ved valg av leverandør?

Velg en eller flere

Er din nåværende løsning klimakompensert?

Hvordan skaffer dere mobiltelefoner?

Vi får statistikk som muliggjør oppfølging og analyse av vår kundeservice og våre ansatte.

  • Stemmer ikke i det hele tatt
  • Stemmer helt

Hvilken operatør har dere i dag?

Hvor mange ansatte er dere i bedriften?

Robot content

Forslag

Fyll ut opplysningene dine, så forteller vi mer.

Tilbake

Sirkulær mobil som tjeneste

Mobil som tjeneste – en sirkulær tjeneste der miljø og brukervennlighet står i fokus. Spar opptil 60 % av innkjøpsprisen samt minst 40 % CO2e med en rekondisjonert telefon i stedet for en ny.

Gjør et klimasmart valg med denne skreddersydde tjenesten som gir deg full kontroll over mobilparken din.

Slik blir bedriften din effektiv og reduserer klimaavtrykket

Innen telefonibransjen vil vi gå i bresjen. Derfor kan vi som første selskap i Norge tilby bedriftstelefoni der vi ikke bare kompenserer for alle utslipp, men også litt til. Klimapositivt, helt enkelt.

Vanlige spørsmål og svar

Det finnes mange grunner til å se over sin nåværende leverandør. Pris, service og nye behov, for eksempel. Og noe som er ekstra viktig i dag, er sikkerheten. Men det viktigste i valget av ny leverandør er at du føler deg fornøyd og trygg med det valget du har gjort.

Ting å tenke på:

  • Eksisterende avtale – finnes det bindingstid igjen og kan den i så fall løses ut før tiden?
  • Inventering – sørg for at du får med deg alt til den nye leverandøren/operatøren og avslutt alt som ikke trengs.
  • Oppsigelse – ikke betal mer enn du trenger. Sikre at tjenestene avsluttes i samråd med din nye leverandør slik at overgangen kan skje så smertefritt som mulig for dere.
  • Vi har mange års erfaring med store og små telefoniprosjekter. Overlat det ovenstående til oss, så kan du og kollegene dine i stedet fokusere på det dere gjør best.

Å bytte telefonsentral kan virke komplisert, noe det ofte også er. Selvfølgelig er det ikke noe du som kunde gjør selv, men noe leverandøren din hjelper deg med.

I praksis innebærer det at din nye eller eksisterende operatør styrer om samtlige telefonnumre til en sentralbordplattform via en egen operatørforbindelse. Forbindelsen fungerer som en motorvei for all samtaletrafikk mellom deg og kundene. I enden finner du selve sentralbordet, der du og leverandøren på forhånd har bestemt hvordan samtalene skal håndteres.

Telefonsentral er altså gjort klar før operatøren utfører sitt arbeid. Deretter er det bare å gå live med det nye sentralbordet og konstatere at du har gjennomført et vellykket bytte av sentralbord!

En overdragelse av et abonnement kan skje i forskjellige retninger. Fra privatperson til et selskap, fra et selskap til en privatperson, mellom privatpersoner eller mellom forskjellige selskaper.

Det som er viktig ved en overdragelse, er at den nåværende innehaveren av abonnementet og den nye mottageren signerer et overdragelsesskjema hos abonnementets operatør. Deretter kan det ta opptil 15 virkedager før overdragelsen er fullført, avhengig av operatør.

Det er fullt mulig å flytte telefonabonnementer og numre fra en operatør til en annen, noe som på telefonispråk kalles å foreta en nummerportering.

For at en nummerportering skal kunne skje trenger den nye operatøren første å sende en porteringsforespørsel til den eksisterende operatøren. En porteringsforespørsel kan også nektes av den eksisterende operatøren, hvis for eksempel abonnementet eller nummeret har bindingstid igjen, eller selskapet som har kommet med forespørselen ikke har det samme organisasjonsnummeret hos den eksisterende operatøren.

«Da Kjell & Company skulle anskaffe nytt telefonisystem, falt valget på Office Management. Et samarbeid som blant annet har resultert i betydelig mindre tid på telefonen for butikkpersonalet.»

Kjell & Company

Har du spørsmål om bedriftstelefoni?

Kontakt våre rådgivere for veiledning og ekspertise om alt innen bedriftstelefoni.

Chat med oss
Chatten er stengt